Monday, March 30, 2009

nazirah idol

tok adalah antara org2 yang lebeh kurang meng"influence" aku n idup aku..(selain family n sekutu ku lah~)
aku minat gilak2 sidak tok..
sidak mcm tmpat aku refer la mun aku nak ngelamun n refer personality la.
aku suka gilak cdak tok cuz cdaknya ada keunikannya..deep in their soul pun cdak unique.
entahlah..mun nak list down apa benda yang aku suka ngn cdak nya..nang banyak..
aku cuma dapat mdh apa yang logic jak lah..ehehhe

JOHNNY DEPP

gila kau..selain dari fact yang nya ensem..(wuhuhuhuhuuuuuuuuuuuu~~excited indah jap) ahah. aku suka nya tok sebab nya nang multi talented la..apart of acting,nya terer men gitar juak ku rasa. nya mun blakon nang bes la..bukan sebab nya ensem jak,aku asa nya tok mun blakon,nya ada cam unique factor.nya pun sanggup melakonkan watak yang mun ko engkah kat org lain lom tentu org ya dapat mbak..bagi aku la. dah la muka nya dpt di transform jd cm ngutik2 sikit.n nya tok cam different jak dr org lain,dr segi style nya,muka nya,n attitude nya.ya la aku sukaaaa~~~ gilak sebenarnya..influence nya terhadap aku ialah, being different is acceptable.

DREW BARRYMORE


nya tok juak..mun nya nak tetak ka,act gila2 ka...nang sukati lah nya.xda nak control2 ayu depan org.ada tempat la nya cam act formal..nya tok bes juak, nya dpt transform dr jadi mpuan cm biasa2 jak then jadi nang gorgeous gila ehh.. dah nya cm chubby2 kit..nya siklah stereotype gilak kdk mpuan lain kat hollywood. aku suka nya tok sbb style nya yang ilek2 sempoi..cm lam utak nya "ku duli apa mun org madah aku muka jaik"..sedangkan nya nang kacak la sebenarnya... yalah aku suka ngn nya tok gilak2...

ANDY WARHOL


nya tok ka..nang lamak dah aku suka ngn nya.bukan suka aka "cinta",ok? kamon la~..ahah.aku suka nya tok sbb nya mpun art,raged gila....mun nya polah painting ka..apa ka..nang bg aku cam sesuatu yang fresh. paling aku suka nya mpun "pop-art".dolok org molah pop-art k painting..p nektok dah dpt d photoshop dah..p aku suka la pop-art yg nya polah....ish3,nang mantap lah!

ACHAI

ktk org mesti blur nak nangga nya...aku tauk,mesti ktk org lam ati madah "who the hell~~~??",ya org laki mdh la..mun mpuan mesti madah "yobih,ensem!"..ahahha,i know..i know.. anyway, toklah "ACHAI"..nama mena nya Azrul ka,aku pun x ingat.."sapa nya tok?""artis ka?""apahal nya k baju "LOS n FAUN??""apa aku x knal?"..ahahha..banyak ada jak question sign lam palak ktk org ya..nampak aee..ahahah

nya tok sebenarnya colleague aku time aku kat keja kat KL lok. aku bukan minat ngn nya dalam dasar cinta k?aku minat nya cuz aku suka style nya.nya lok kerja sama kompeni ngn aku.aku kat admin,nya kat department creative media.nya ketua cya. nya juak photographer kompeni mek org..(walaupun kompeni ya kompeni civil n construction,ada juak photographer dikmpun.haa,jgn ko x tauk..ehe).sbb nya tok lah,aku termangkin minat ngn fotografi balit.dolok aku suka foto2 tok,tp gya2 jak lah..nya tok byk polah freelance juak. aku sempat juak ngga hasil2 gambar nya kat ofis lok..kat board.banyak la benda2 artistik.dgn karakter nya yg cool n muka leh tahan mbah2 johnny depp ya,nya tok nang talented bangat. sayang aku cuma sempat knal nya dlm 2 bulan gya jak b4 aku balit kch tok gik. time ya pun nya nak resign juak dgr ku.gambar nok di atas ya di ambik oleh anak murid nya si Anan Amri. Achai tok seorg yang baik ati n mysterious.gurls,sorry..he's taken..ahaha..anak dah 3 you,you....hahha

12 comments:

  1. andy warhol.. hohoho.. kmk blom msih minat glak pop art.. tp artwork nyta nang best2

    ReplyDelete
  2. pop art cam fresh jak man
    dats y i like..uhuhu..
    ktk x blur ngga achai tek man?
    ahah

    ReplyDelete
  3. DREW BARRYMORE..hehehe...
    paling suka crita 50 first date sbb masa nanggar crita tok kmk cun2 kenak dejevoo..fuh,gila babi..jadi konfius nanggar crita ya.sik pasal2 rasa kmk gik jd org ilang akal..hahaha

    ReplyDelete
  4. dh d baca, xkan msih blur lagik.. mun msih blur juak lpas baca ya tek, nang pangai la kmk tok... hahahaha.. pop art rmei glak minat.. yala jd ilang minat.. keke

    ReplyDelete
  5. erol : aok...nya lam cta ya nang ifek la..knk gik ngn adam sandler.nang layan..gkpun drew nang lbh kurg female version of adam sandler jak tgga mek.nya duak mun blakon sama nang bes..igt x cta wedding singer?

    iman: yalah...since nya dpt di photoshop nektok..berabi org minat pop art..p mek lam bilit ada juak poster beatles ala2 pop art atas palak katel..ahah

    ReplyDelete
  6. apa Drew Barrymore ya ada iras-iras muka ktk oo

    ReplyDelete
  7. mena tek?
    atau....saja mok jek?
    haa~~

    ReplyDelete
  8. bena aieee...
    tangga ktk benar2, mun rambut nya sama itam tek kah, sama jak.
    ati jak lain2

    ReplyDelete
  9. ney ktk tauk ati nya lain?
    mun ati mek duak sama cmni?

    ReplyDelete
  10. ada...hati sama perasaan jak x sama.
    hati shape nya standard ba..neyda ati org segiempat..ha~~

    ReplyDelete
  11. aok jak lah~~
    perasaan la maksud mek.

    ReplyDelete