Tuesday, April 28, 2009

huha huha huha~~

last weekend aku g mukah ngn famili ku..saja2 jak agak adik ku stadi kat cnun n terus juak menikmati dan merasai pesta kaul yg aku pun 1st time juak g sbenanya. perjalanan mengambil lbh kurg 10jam ya amat menerujakan dan memenatkna juak bagi aku.sepanjang perjalanan aku ke cnun,byk benda aku lihat.tp x byk gilak yang aku capture time lam keta cuz mek org gerak awal pagi kol 1.30am.ngantok,penat, semua ada...tp demi satu destinasi yg bes(walaupun menyiksakan),aku tempuh juak.tok adalah pic2 yg aku amik dr cam hp.gmbr tok mcm2 jenis..semua ada ceritanya..lucu ka apa..semua ada..

gambar tok aku dedicate ngn iman.."man,kedei idola ktk ya,YUSUF ISLAM aka CAT STEVEN".dah bukak kedei roti canei dah nya man..adoh hai~ahahaha(tok kat sarikei)
saat menjejak kaki kat pasar mukah..mmm,not bad at all.

aku sik paham..p bunyi cm complicated jak..sapa2 tolong translate.


lam bilit lepas makan malam..main kamera n bgambar pose poret.

ctok aku diam. bagus bha stay ctok..service pun bagus.yang penting nang berseh.

time nak balit kch.kpak ehh knk empas jeraya..muka pun merah.ish3

6 comments:

  1. kin jd la freckles aku tok....
    kin kdk mem la aku pastok~~
    ahah,pasan!

    ReplyDelete
  2. jeraya dlm ladang ya gik teruk ka?salah satu sebab aku malas nak g Mukah...sakit pinggang dok lam keta trutama dlm ladang.

    ReplyDelete
  3. maseh..maintain jak jeraya ladang ya..kin terok gik ada..

    ReplyDelete
  4. kdei yusuf islamic.. hahaha.. dlok salu g sia mun g kursus

    ReplyDelete
  5. maksud nk ditulis dlm kad ya:

    sitok kta mkn!

    mun x nyaman,
    pdh ngn kmkorg

    mun nyaman,
    pdh ngn org lain

    ReplyDelete
  6. ow~~~nang complicated.
    esp part "gak akek"
    blur jap nak order..

    ReplyDelete