Wednesday, April 22, 2009

REDUP (lamak dah ku carik lagu tok)

Garring - Redup

Redup matamu itu
Sedarkan aku
Manusia yang harus redha

Terkesan aku
anggun peribadimu
dan ada mu
tiada tara

Apakah mampu
untukku bisikkan
padamu dinda

Temani aku walau seketika

Di sunyi aku
Dengar degup jantungku
memanggilmu
gemuruh rasa

Biar kau tahu betapa hebatnya aku
memujimu sekian masa

Apakah mampu untukku lukiskan
padamu cinta
mimpikah aku atau sebaliknya

Beginilah aku terkhayal sebentar
mengharap dirimu dicipta untukku
kan terima takdir
ku relakan segalanya dirimu kan datang

Biar sebentar ku terkhayal hanyut keranamu
Aku lepaskan segalanya-segalanyaaa

Segalanya-segalanyaaa

terkhayal sebentar
mengharap dirimu dicipta untukku
kan terima takdir
ku pasrahkan segalanya dirimu kan tetap unggul

ku relakan segalanyaaa

Beginilah..
Beginilah aku.. oohhh

Kurelakan dirimu selamanya oohhh

Beginilah aku merelakan segalanya dirimu kan tetap unggul

No comments:

Post a Comment