Sunday, May 31, 2009

wah~

lamak dah aku x ngeblog eh. bukan nya busy gilak pun,tp entahla..kali musim nya aku nang ada malas kit la nak merepak,merepek n merapu kali.
tapi x semua juak merapu. kdg2 aku pun ada juak perasaan kedak org lain nak? when org irritates me, xkan aku nak diam jak nak...,sedangkan aku pun selalu juak di lampiaskan ngn kata2 nista..**ceii,bahasa~~**.mane leh salu kne pijak kan?
tapi..,what's a girl to do..nama pun manusia,mesti ada hak masing2 kan?aku ada hak,kau ada hak,semua ada hak...jangan jak datang HULK jak. dat one i dont like~ ehe
yang penting, mun aku ngerepak ka apa ka..means sumthing/someone ya lam perhatian aku. perhatian di sini bukan seperti antonasi guru disiplin madah " awak dalam perhatian saya",bukan kdk ya. perhatian dalam maksud aku ialah, aku ada masa juak nak ngengon kau means aku care.
eheheh
takpe2,aku nak carik topik baru juak lok.so,berik la aku idea..ney tauk,ada org mok derma aku "quote" yang bes2 gik..k aku mengolah nya..ehehehheh...**wink wink**

No comments:

Post a Comment